Modtagelse af varer

Når du modtager de bestilte varer, skal du huske at kontrollere for synlige skader.
Hvis varen eller emballagen er beskadiget, eller bærer andre synlige tegn på defekt, skal du på fragtbrevet kvittere for modtagelsen med forbehold for eventuelle skader eller helt nægte modtagelse og lade chaufføren tage varen med igen.

Hvis ingen er hjemme til at modtage varen og denne er beskadiget, kan der ikke gøres indsigelser overfor Fragtmand og GLASSE.DK. Derfor ser vi gerne, at der træffes aftale om, at der altid er nogen til at kvittere for varen. Evt. naboen, et familiemedlem eller lignende.

Vi tilbyder at kontakte dig 1-2 timer før levering, så du kan være hjemme og kvittere for modtagelse af varer.

Efter du har kvitteret for modtagelsen af varen, overgår ansvaret for varen til dig. GLASSE.DK yder ingen garanti på brudskader, efter kvittering for modtagelse.

Levering er til kantesten, hvis varen skal bæres ind, kontakt os venligst for pris, husk at oplyse hvilken sal varen skal til.

Det er meget vigtigt at du ikke monterer en vare, for dernæst at reklamere over fejl og mangler. Hvis du har modtaget en vare med fejl og har kvitteret med forbehold, skal du kontakte GLASSE.DK via e-mail og referere med ordre nr.